קמעונאות ומוצרי צריכה

כאשר צריך לייעל את תהליך גיוס הלקוחות ותמחור המוצרים מבלי לפגוע בפרטיות

יצירת חווית לקוח מקיפה

בכדי לבנות תצוגה מקיפה וכוללת על הלקוח נדרש שילוב של נתונים כגון: נתוני חיפוש מקוונים של לקוח, מאפייני רשתות חברתיות, מאפייני לקוח על רכישות והחזרות, פניות לתמיכה ועוד.

בעזרת הכלים שלנו נוכל לעזור לך לקבל את התצוגה המשולבת ולהבטיח את איכות הנתונים, בכדי שתוכל לייצר חוויות לקוח מותאמות אישית בביטחון.

עולם הקמעונאות מונע היום מנתונים: מקופות רושמות, אתרי סחר, אפליקציות, מערכות לוגיסטיקה, ועד רשתות חברתיות. Talend מחברת בין כלל מקורות הדאטה האלה לפלטפורמה אחת, תוך הקפדה על איכות, עקביות ובקרה. בעזרת יכולות ETL, טיוב נתונים וניהול מדיניות (Data Governance), מותגים וקמעונאים מקבלים תשתית מדויקת שנותנת מענה מהיר לשינויים בשוק, מאפשרת ניתוח ביקושים, ניהול מלאים חכם, ותמחור דינמי בזמן אמת.

Cookie settings
אנחנו מכבדים את פרטיותך
אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג פרסומות או תוכן מותאמים ולנתח את התנועה באתר. בלחיצה על "אשר הכול" אתה מסכים לשימוש בעוגיות.