סיוע בפתיחת תקלות מול היצרן (תקלות מול היצרן ניתן לפתוח באמצעותנו או באופן ישיר על ידי נציג מטעמכם).
איתור מקור התקלה
עדכוני תוכנה על פי שיקול דעתה של היצרנית ללא תשלום נוסף.
פניות המתייחסות לייעוץ בפיתוח או לבעיית תשתיות יענו במסגרת בנק שעות שירותים מקצועיים.
סוגי תקלות:
חומרת התקלה תוגדר במשותף עם הלקוח. אקיורייט תתעדף את התמיכה בהתאם לטבלה שלהלן:
זמני תגובה:
אקיורייט תפעיל מאמצים סבירים מבחינה מסחרית לעמוד בזמני התגובה הבאים:
אנחנו מכבדים את פרטיותך
אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את חוויית הגלישה, להציג פרסומות או תוכן מותאמים ולנתח את התנועה באתר. בלחיצה על "אשר הכול" אתה מסכים לשימוש בעוגיות.
העדפות פרטיות
אנחנו משתמשים בעוגיות כדי לאפשר תפקוד בסיסי ולבצע פונקציות מסוימות. כאן ניתן לנהל כל קטגוריה.