מטרת השירותים המקצועיים היא לסייע ללקוחות במתן פתרונות לפיתוח:
עם קבלת הרישיון ישלח מייל מהיצרן הכולל הנחיות כיצד להירשם למערכת התחזוקה של היצרן בחו"ל.
מערכת זו תאפשר לפתוח תקלות מול היצרן.
התמיכה של היצרן תתבצע בימים ב'-ו' מהשעה 9:00 – 18:00 לפי מערב אירופה
כך שאנחנו מכסים 6 ימים בשבוע וכ12 שעות ביום במשולב.
סוגי תקלות:
חומרת התקלה תוגדר במשותף עם הלקוח. אקיורייט תתעדף את התמיכה בהתאם לטבלה שלהלן:
זמני תגובה:
אקיורייט תפעיל מאמצים סבירים מבחינה מסחרית לעמוד בזמני התגובה הבאים: